Ivan Flebus wordt Gemeente- en OCMW-raadslid

Op 11 oktober 2019, over deze onderwerpen: Gemeenteraad, OCMW-raad
Ivan Flebus legt eed af in de Gemeenteraad van Brecht

Op donderdag 10 oktober 2019 legde Ivan Flebus de eed af als nieuw raadslid in de OCMW- en Gemeenteraad van Brecht. Hij volgt daarmee Peter Ballière op wiens drukke job nog moeilijk te combineren valt met dat van gemeenteraadslid.

Een jaar na de mooie verkiezingsoverwinning van N-VA Brecht, is Ivan trots en blij dat hij de inwoners van Brecht mag gaan vertegenwoordigen in de gemeenteraad. Met zijn leuze “Gemeinnutz geht vor Eigennutz” (vertaald: het gemeenschappelijk belang gaat voor op het eigen belang), zit hij daar dan ook op z’n plek. Als Hoofdinspecteur Federale Wegpolitie op rust is het niet verwonderlijk dat Mobiliteit, Veiligheid en Verkeer z’n stokpaardjes zijn. Ivan wil die domeinen dan ook extra goed bewaken en opvolgen.

Ivan Flebus is ook een graag gezien bestuurslid bij N-VA Brecht. Zijn inzet en enthousiasme werken erg aanstekelijk. Hij werd dan ook heel terecht verkozen tot ondervoorzitter tijdens de laatste bestuursverkiezingen in februari 2019. Sinds de vorige bestuursperiode was hij ook al organisatieverantwoordelijke. Een functie die hij sinds dit jaar dus combineert met het ondervoorzitterschap.

Hier kan je alle N-VA raadsleden terugvinden die zetelen in de OCMW- en Gemeenteraad van Brecht.